wtorek, 16 lipca 2013

Wystawa - Piotr Polaszczyk

W Rynku mojego miasta była dziś ustawiona wystawa, która poświęcona została zabytkom, które są obecnie w ruinie, a kiedyś uświetniały swoim blaskiem kompozycję budynków. Ucieszyłem się tak samo bardzo, jak zasmuciłem. Miło było popatrzeć na kunsztownie wykonane budynki, ale myśl o tym, w jakim stanie są one obecnie przeraża mnie…
Patrzyłem tak dłuższą chwilę na piękne fotografie. Później postanowiłem usiąść na pobliskiej ławeczce i poobserwować ludzi. I co? Mało kogo zainteresowały zdjęcia… Niemożliwe!

Stwarza się ludziom możliwości, wychodzi do nich z czymś podanym na tacy, a oni gardzą prezentem. To brak kultury! W ciągu godziny może 70-80 osób się zatrzymało czy też zwolniło kroku. Tak, niezła liczba, ale przy tysięcznym tłumie, który minął mnie i wystawę to już nie wygląda tak okazale. Wstyd…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz