czwartek, 18 lipca 2013

Analiza rowerowa - Piotr Polaszczyk

Dziś wyjechałem na przejażdżkę za miasto. Rower. Wyciągnąłem, odkurzyłem i muszę przyznać, że żałuję, że tak późno na to wpadłem.
Miałem okazję pooglądać cudowne krajobrazy. Przejechałem praktycznie przez wszystkie dzielnice od Centrum po peryferia miasta. Mogłem sobie zrobić szyba analizę zabudowy. Oto moje wnioski:
- im bliżej centrum, tym więcej zabytkowych kamienic,
- im bliżej obrzeży miasta, tym mniej kamienic na rzecz zabudowy typu: wielorodzinnego,
- im bliżej centrum tym gorszy stan techniczny budynków (czyżby brak funduszy?),
- im bliżej obrzeży miasta, tym lepszy stan techniczny budynków (bo są nowe!).


Czyli co? Zmieniamy się w wielopiętrowe metropolie i przestajemy doceniać piękno zabytkowych kamienic…ehhh. Nie podobają mi się wnioski z mojej rowerowej wycieczki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz