piątek, 12 lipca 2013

Odwiedziny czeskiego kuzyna - Piotr Polaszczyk

Odwiedził mnie mój kuzyn zza granicy polsko-czeskiej. Przyjechał na niedługo, ale jak miło było się spotkać. Szczególnie, że też lubia rchitekturę. Pokazałem mu mój nieskończony model i powiedział, że zrobi podobny – replikację najpiękniejszej praskiej kamienicy jego zdaniem. Ciekaw jestem czy zapał mu nie minie i czy faktycznie uda mu się to zrobić. Mamy się przekonać o tym przy najbliższym spotkaniu – więc pewnie do świat grudniowych. Trochę czasu jest, więc może się uda nam obojgu pociągnąć prace popołudniami, a raczej wieczorami po pracy. 



Poza tym, przez prawie 2 dni cały nasz wolny czas spędziliśmy na łażeniu po mieście i podziwianiu kamienic… Miłe spotkanie, naprawdę. Nie ma to jak porozmawiać z człowiekiem, który ma podobne pasje i cię rozumie w 100%. Pozdrawiam kuzynie, do zobaczenia niebawem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz