wtorek, 25 czerwca 2013

Modelowanie - Piotr Polaszczyk

Próbuje od kilku dni gromadzić materiały na model mojej kamienicy. Sam już nie wiem co jest najlepszego. Zastanawiałem się nad wyrzeźbieniem jej już nawet w gipsie. Ale chyba teraz pozostanę przy wersji papierowo- kartonowej. Będzie tak jak w podstawówce – kolorowe pudełeczka. Nie wiem tylko jak rozwiązać te wszystkie rzeźbienia na elewacji. Chyba będę to rysował. Muszę w tym celu szczegółowo sfotografować w detalu moja kamienicę. 

Nie sądziłem, że to będzie wymagało ode mnie tyle przygotowań, szczególnie, że na dobrą sprawę jeszcze nie zacząłem tworzyć. Ale póki co mój zapał nie stygnie, więc idę za ciosem. Nie tracąc czasu na gadanie (a raczej pisanie) – wybaczcie – idę się bawić w modelowanie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz