niedziela, 23 czerwca 2013

GORĄCO - Piotr Polaszczyk

Co za dzień. Wysoka temperatura w pracy, w domu i na zewnątrz. Czas na spacer! Nie ma nic bardziej odprężającego dla mnie niż wędrówka, podziwianie świata i przemyślenia. Dziś mój kumpel powiedział mi, ze dla niego to tylko zimne piwko i meczyk po takich dniach w robocie, jak dziś. Nie twierdzę, że zimne piwo w upalny dzień w miłym gronie ludzi – to nie jest przyjemne. Jednak spacerowanie, a może bardziej powinienem powiedzieć zwiedzanie i oglądanie – to naprawdę niesamowity relaks dla mnie. Nie jest porównywalny do niczego innego. Nie wiem dlaczego ludzie po wykańczającym dniu umysłowej pracy siadają przed TV i obciążają swój mózg jeszcze bardziej, doprowadzają go do chaosu i godzinami ślęczą przed monitorami TV czy komputerów. Może po prostu nie znają innej możliwości, może nikt im tego nie pokazał w innym świetle. Hmm… tak czy inaczej polecam Wam bardzo „gorąco” (tak jak i jest dzisiejszego dnia) bardziej fizyczny sposób odpoczynku.



Spróbujcie, może zakochacie się w tym, tak jak i ja! Pozdrawiam…może już nie tak gorąco, żeby lekko ochłodzić temperaturę powietrza. Piotr Polaszczyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz